EBA 2017

Maris kirjutas mulle päeval, et millisest kategooriast ma osa võtan. Ma ei saanud tuhkagi aru ja siis lõi pirn põlema – Eesti blogiauhinnad 2017.

Blogiauhindades on päris palju kategooriaid:

  • arvamusblogid
  • fotoblogid
  • ilu- ja moeblogid
  • kultuuriblogid
  • loomeblogid
  • meesteblogid
  • noorukiteblogid
  • pere- ja beebiblogid
  • reisiblogid
  • spordiblogid
  • tervise- ja trenniblogid
  • toidublogid
  • videoblogid
  • elulised blogid
  • aasta uustulnuk

Ma oleks võinud päris mitmesse kandideerida nagu näiteks spordiblogi, tervise- ja trenniblogi ja aasta uustulnuk.

Kuna ma olen täiesti uustulnuk siis aasta uustulnuka kategooriasse regasin end.

Minu väike blogipesa võtab esimest korda osa Eesti Blogiauhindade galalt, mis toimub 10.juunil Trattoria Massimos.

Ja kas teate, et 10. juunil on mul Narvas vaja joosta poolmaraton? Kas kujutate ette kuidas ma sõidan (või sõidab keegi teine) marsruuti Võhma-Narva-Tallinn-Võhma? See teeb kokku u 550km. Hetkel ma ei kujuta ette aga eks elame ja näeme.

Igatahes Viigi ja ta üheksa kuud on valmis!

dsc_0548

 

Lisa kommentaar

