Mida/kuidas peab sööma aktiivne inimene?

Kui sain oma esimese jooksukava kätte ja hakkasin käima lisaks ka rühmatrennis siis miski mu kehale ei meeldinud. Arvata võis, et mis see olla võis!

Kirjutasin pikalt ja laialt toitumiskavadest SIIN , täna pean sellest jälle kirjutama. Kui kehaline aktiivsus tõuseb siis peaks ka toitumine olema (enam-vähem) korras. Minul seda polnud, sest kas ma sõin:

  • liiga vähe,
  • liiga palju,
  • valesid sööke koos.

Orgu on ka öelnud, et tavaliselt süüakse enamvähem õigesti, aga täiesti valesid koguseid – tunnen, et selles lauses peituski minu suur probleem.

Kuna mu maratoniaasta peasündmus tuleb iga päevaga ligidale siis pidin midagi ette võtma.

Katsetan neljandat päeva Erik Orgu toitumiskava. See meenutab FitCat kodulehte väga palju aga on ka erinevused sees.

Ma polnud varem väga põhjalikult uurinud Orgu kavade kohta, sest kusagilt oli jäänud mulje, et tal toitumiskavades sellised toiduained, mis väiksematest poodidest ei saa – täielik vale mulje oli see.

Esimese päeva hommik polnud eriti hea, sest valisin menüüst riisipudru. Pole ammu riisiputru söönud ja see ei kukkunud eriti hästi mul välja ka aga süüa kõlbas.

Aga see selleks.

Üllatuseks oli hoopis see, et ühel õhtul sain teha ja süüa kartulisalatit. Kui jumalik see oli ja see on kindel mu lemmik (kartul, suitsusink, muna, roheline sibul, hapukoor, majonees, sool). Õiged kogused mängivad ikka siin nii olulist rolli!

Täna hommikul sõin kohupiima koos pannil praetud ananassidega ning lisasin mett ja kaneeli ka. See tuli ülimalt maitsev ja magus hommikusöök.

Mulle ei meeldi toitumiskavad, kus muud pole kui muna, kodujuust ja kana. Ma tahan mingit magusat ampsu ka, mis saab parem olla kui esimese söögikorraga saad magusast energialaksu kätte.

uusim

uusim2

uussim1

Viimasel pildil mulle liha tohutult maitses. Seakaelakarbonaadi peale panin ananassi ja tomateid(+ maitseained) ning peale juustu. IMELINE.

Oad igas olekus meeldivad mulle samuti ja kui juustuga saab pannil kokku segada siis pole kahtlustki, et roog tuleb hea.

Homse toidukava valisin ka välja ja alustan hommikut pannkookide ja ricottaga, lõunaks teen kanasalatit ja õhtul söön kana juustu ning ananassiga.

Kavast ma pean peaaegu kinni. Miks peaaegu? Ma söön enne magama minekut ära ühe suuremat sorti õuna.

Tähtis on ka see, et kommi, shoksi… isu on täiesti kadunud.

See pole kõige tähtsam aga kolm päeva jälgimist ja kaalu näitab 1,5 kilogrammi vähem. Nüüd on asi selge, et mis see oli, mis valesti oli. Õige toitumine on ikkagi kõige alus.

DSC_0529

 

 

Advertisements

Lisa kommentaar

Kommenteerimiseks palun logi sisse, kasutades üht neist võimalustest:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s