Üheksateistkümnes nädal “purgis”

Nädal “purgis” on nädala ülevaade. Kirjutan kokkuvõtte tervest nädalast.

See, üheksateistkümnes nädal, polnud üldse minu näda. Nii palju närveldamist, nii palju stressi … ja nii palju mõtteid, et mis nüüd edasi saab.

Ma pidin jooksma 13. mail Soomes poolmaratoni. Võitsin nii osavõtupileti (80.-) kui ka laevapiletid. Ühele jooksjale suurepärane võit. Eks siin oli palju asju, et miks ma ikka jooksma ei jõudnud. Alustame sellest, et info ei liikunud pea üldse, et mis? kus? ja lõpetades sellest, et järsku ma enam ei saanudki töölt vaba päeva. Nüüd ma siin paar päeva mõtlengi, et mis edasi saab.

Kirjutan natukene veel sellest võidetud poolmaratoni osavõtust ja laevapiletitest. Kui ma võidan midagi siis ma ei eelda, et ma pean kirjutama ja pinnima välja, et mis nüüd edasi. Ma eeldan, et mulle saadetakse põhjalik info. Üks päev saadetakse mail, et saada oma kontaktandmed ja dokumendi number. Järgmine päev (või ülejärgmine) kirjutatakse, et registreerige end hoopis ise ära. Nagu laevapiletite bronnimisel saadeti meile vaid mailile kood ja siis pidime ise asju ajama, et saada see pilet ka reaalselt meie kätte, sest seda piletit on ka vaja. Täielik infosulg. Hea on selle juures vaid see, et ma sain tuttavaks kahe ülimalt toreda inimesega (tervitused Katile ja Priidule). Las see teema nüüd jääda aga kivi täielikult korraldaja kapsaaeda.

Esmaspäev alustasin nädalat ikka jooksuga. Alustasin kerge 40 minuti jooksuga. Edasi tegin 5 x 50 meetrit jooksuharjutusi. Peale harjutuste 8 x 100 meetrit kiirendust ja lõpetasin 5 minutilise sörgiga.

Kuna õhtul rühmatrenni ei toimunud siis hea trennikaaslasega läksime ikka staadionile ja tegime oma trenni ära. 54 minutit ja 362kcal.

Teisipäev puhkasin.

Kolmapäev puhkasin. Kolmapäev tüütasin Evelin Taltsi ka, et kui ma lähen nüüd Soome poolmaratoni jooksma, et mis saab selle nädalasest jooksukavast. Evelin tegi jooksukava ümber.

Neljapäev jooksin juba muudetud jooksukavaga, et valmistuda end poolmaratoniks ette. Alustasin soojendusega, peale soojendust 4 x 300 meetrit pulsiga 155-175 ja puhkepaus poolteist minutit. Hiljem sörkisin peale.

Reede jooksin taas veel uuema jooksukavaga, sest vahepeal sain teada, et ma ikkagi ei tohi/saa minna poolmaratonile jooksma (nii tühise asja pärast nii palju kära ja närveldamist, masendav lausa). Evelin tegi jälle mu jooksukava ümber. 60 minutit madala pulsiga jooksu + 5 x 50 meetrit kiirendust.

Laupäev pikk 2 tunnine jooks, pulss kuni 140. Peale 9 tunnist jalgadel tööpäeva oli ikkagi see kaks tundi jooksu jalgadele väsitavad.

Pühapäev kerge fartlek. 45 minutit aeglast jooksu, seal vahel 1 x 400 meetrit, 2 x 300 meetrit, 5 x 100 meetrit kiiret lõiku.

19nädal

Esmaspäev 1h 02min 34sek ja 7.07 kilomeetrit.

Neljapäev 31min 01sek ja 4.01 kilomeetrit.

Reede 1h 03min 48sek ja 7.31 kilomeetrit.

Laupäev 2h 00min 06sek ja 13.07 kilomeetrit. Keskmine pulss 137.

Pühapäev 46min 15sek ja 6.01 kilomeetrit.

 

Kui Sulle meeldib minu väike blogipesa siis mine ja hääleta minu poolt (ühelt IP-aadressilt saab hääletada 5 korda). Mind leiab http://www.eba.marimell.eu uustulnuk kategoorias maratoniaasta.wordpress.com

eba2017

 

 

Advertisements

Lisa kommentaar

Kommenteerimiseks palun logi sisse, kasutades üht neist võimalustest:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s