Eesti blogiauhinnad 2017

Ärge küsige, et kuidas me Marisega jõudsime joosta enne 21,1 kilomeetrit Narvas ja siis suuna edasi võtta Tallinna, kus toimus Eesti blogiauhindade õhtu. Teate ju küll tegelikult, et kes teeb, see jõuab.

Rohkem kui nädal hakkasime me otsima endale meikarit-juuksurit. Tegelikult oligi meil selline soov, et saaksime 2=1 ehk kaks (meik + soeng) ühelt inimeselt. Esiteks hoiab see palju aega kokku ja teiseks on mugav kõik ühest kohast saada.

Minu kallis sõbranna Kristi andis mulle nõu, mis kasutusele võtsin.

Hilinemisega jõudsime me kohale. Minul oli väike hirm, et mis siis saab kui meik ei sobi üldse mulle. Maris teab, kuidas ma pabistasin selle suure asja pärast.

Esimesena hakati meiki Marisele tegema, sest mina pidin põgenema kohe wc-sse (mitte, et ma kardaks midagi, pidin sinna minema). Mul oli aega panna ka kleidi selga, sukkpüksid jalga. Küll ma vaatasin, et kuidas meiki tehakse. Siis juba tuligi minu kord. Meikar Anne Arrak küsis veel, et mida ma soovin. Ütlesin, palun mulle midagi tagasihoidlikku ja silmalainerit mina ei soovi.

thumbnail_IMG_1359

Koguaeg jälgisin (siis kui silmad lahti), et mida mulle nüüd tehakse. Hiljem ei lähe üldse mu musta kleidiga kokku.

Soengu osas oli mul kindel soov, soovin lokke. Neid ma ka sain.

thumbnail_IMG_1366

Ja mille pärast ma nii palju pabistasin?

thumbnail_IMG_1363

Meigi ja soenguga jäin ma väga rahule, kohe väga.

Pakkisime taas oma kodinad kokku, et suund võtta Viru parklasse. Auto jätsime sinna ja ise suundusime Venus club-i. Kell 19:00 avati uksed, me jõudsime umbes 19:30 aeg. Paras aeg.  Pokaalid kätte ja esimene pilt juba meist tehtigi. Esimese pildi klõpsas Kertu Vahemets.

IMG_3275

Vip lauad olid teisel korrusel. Meie laua oli varasemalt juba ammu Maris kinni pannud. Esimesed me laua ääres oma lauas polnudki. Seal ootasid Ele ja ta sõbranna. Ega ma Ele-t ära ei tundnud, küsisin Marise käest, et kas on see Ele.

Igale Vip kohale oli ka Vip kotike ja seal kotikeses oli alustades hambapastast ja lõpetades makroonidest (sinna vahele mahuvad kaks jooki, beebidele mõeldud pesemisvahendid, shoks, sefiirikommid, küünelakk, ripsmetušš…). Laud oli lookas ja sealt võis leida kõike alustades krõpsudest, kommidest, puuviljadest, tikuvõileibadest…süüa saime hästi ja alati sai esimeselt korruselt juurde tuua kui oleks puudun millestki tulnud.

Ja siis hakkasid meie laua VIP-id kohale jõudma.

19025168_1881242978556278_7866115319344006940_o

Vasakult: KatiMarisViigi ehk minaRegiina , Mariliis.

Lõpuks jõudiski hetk, mil terve meie laudkond oli koos. Juttu sai ajada palju, sai naerda, sai muljetada Narva Energiajooksust.

Oligi aeg sealmaal, et hakata auhindu jagama. Esimesse kategooriasse kuulus ja minu imepisikene blogipesa. Aasta uustulnuk on Kadri-Ly. Ta on lihtsalt nii siiras, nii aus ja nii armas inimene, et tema sai ka minu poolt hääle. Ta vääris seda võitu. Saan aru, et aasta uustulnuk saab olla vaid üks aga ikkagi oleks võinud välja käia ka II ja III koha. Meie laud oleks saanud juubeldada siis, sest II koha oleks saanud Ele.

thumbnail_IMG_1368

Kategooriaid oli palju ja palju oli ka minu jaoks nii tundmatuid blogijaid. Eks sellepärast ka, et ma loen enamus aja vaid kindlaid oma lemmikuid, kes mul aja jooksul välja kujunenud on.

Tervise- ja trenniblogi kategoorias sai armas Helena kolmanda koha. Esimese koha sai Fitloora ja teise koha Paljas Porgand – need on kaks blogijat, kelle blogi ma kunagi lugesin aga enam mitte. Nagu öeldakse, et igal inimesel on oma maitse, nende blogid pole minu maitsele ja neid kahte poleks ma isegi esikolmikusse lisanud aga saan ka nende võidust aru, mida rohkem lugejaid Sul on, seda suurem võimalus on Sul võita. Ma olin nii kindel, et kallis Mariliis kuulub auhinnalisele kohale ja samas arvasin ma ka, et Maris saab auhinnalise koha. Eks mul ole natukene kahju ka, et üksiküritajal on väga raske läbi lüüa blogiauhindadel. Aga kes ütles, et kõik peabki kerge olema/kergelt tulema? Järgmine aasta võiks olla eraldi grupp neile, kes on saanud meedias tohutult palju reklaami, kes teevad koostööd paljude firmadega (loodan, et saate aru).

thumbnail_IMG_1377

Me ei lase end heidutada ja lõbutsesime edasi.

Õhtujuht Ženja kohta ma ei oska midagi öelda, pole midagi ette ka heita. Mõned naljad oleks võinud olemata olla aga ega see kellegi tuju ka väga rikkunud. Olen varemgi temaga kokku puutunud ja mulle see poiss meeldib.

Mari-Leen sai korraldusega väga hästi hakkama, 5+ Sulle! Ja ma ikka imestan, et kust tulevad need jutud, et Mari-Leen on paks? Näinud reaalselt inimest olete? Paksust on asi nii kaugel. Ta on pigem pisikene armas naine.

Enne koju suundumist võtsime veel Balbiino kapist seda imelist kookose-sirdunisorbetti, kindlalt on see selle suve hitt-toode, nii hea. Ning viimase pildi tegi Kalev Lilleorg.

dgts0xdo.u2h

Kallistused tehtud ja läkski suurepärane seltskond lahku ning meid Marisega ootas ees vaid pikk, pikk kodutee. Ja ärge arvake, et meil sel ajal ka jutt otsas oli. Olime olnud vara hommikust hilisööni koos ja aina jutustasime.

(EBA alguses saatis poeg smssi, et milliselt kanalilt tema jälgida saab. Oli jälginud kogu seda üritust neti vahendusel ja ütles, et emme nii kahju, et Sa kohta ei saanud)

Kleit Thats It-ist tellitud kiirtellimusega ja hind 18.90

Sukkpüksid Sokisahtlist ja igaks juhuks lausa 2 paari, ühe paari hind 9.90

Õlakott Viljandi Uku keskuse kotipoest 19.99

Käekell kingitus õelt

Kingad varasemast ajast olemas

Meik & soeng Anne Arrak 25.-

KALLID LUGEJAD, SÕBRAD!

Aitäh, aitäh, et hääletasid minu poolt kategoorias Aasta Uustulnuk. Tänu Sinule sai minu pisike blogipesa lausa 280 häält. See on rohkem kui ma arvatagi oskasin. 25-st uustulnukast sain mina oma 280 häälega lausa 10. koha. Olen uhke. Järgmine aasta võtab minu blogipesa uues kategoorias osa, millises? Vaatame, mis keerdkäike elu teele veeretab.

 

 

 

Lisa kommentaar

