Treenin Barcelona maratoniks. 2 nädal.

Maratoniks treenimisel on väga vajalik järjepidavus. Sellest pole eriti tolku, kui käid üks kord nädalas jooksmas ja jooksedki kasvõi maratonidistantsi läbi. Kasulikum on jaotada siis kasvõi maratonidistants päevade peale ära ning kasuks (tegelikult hädavajalikult kasuks!) tuleb ka ÜKE harjutused ning kiirendused.

Mäletan end enne jooksukavadega tutvumist. Mul oli pea iga jumala päev kindel ring, mida jooksin. Pulsikellal pulss oli lihtsalt “mingi” näitaja ja vaja oli joosta see ring võimalikult kiiresti ära. Mida ma siis kella pealt üldse vaatasin? Muidugi km aega – rumal minust, eks?

Olen palju õppinud seda, et mõnel lähebki arenguga kauem aega (nagu minul) aga tean ka seda, et see areng tuleb kas varem või hiljem. Ja ikka korrutan peas endale “distants ei tapa, kiirus tapab!”

Esmaspäev puhkepäev.

Teisipäev 30 minutit jooksu ja venitused. 30 minutit erinevaid jõuharjutusi – kõht, selg, käed ja jalad, väikesed paigalhüpped.

30 minutit jõuharjutusi tegin jõusaalis üle pika aja. Hea oli tagasi jõusaalis olla. Järgmine päev oli lihasvalu garanteeritud, ülejärgmine päev veel hullem. Aga kõik, mis ei tapa, pidi vaid tugevamaks tegema!

Kolmapäev soojendus. 5 x 2 minutit jooksu pulsiga 160-170, vahepeal sörk 2 minutit 140 pulsiga. Siis 5 minutit väga aeglast sörk-kõndi ja jookse 10 x 100m kiiresti, sörgiga tagasi. Ideaalne oleks, kui oleks kergelt langev tee. Lõdvestus 10min ja venitused.

Neljapäev puhkepäev.

Reede pikk ja rahulik jooks 1h 45min. Rääkides tõuseb pulss ja jalad hakkavad natukene kiiremini jooksma. Asi oli selles, et me polnud Marisega üksteist ammu näinud ja otsustasime teha minu pika jooksu koos. 14,17km ja keskmine pulss 151.

Laupäev Nõmmel trenn. Need trennid, koos treeneriga, on nädala kõige oodatum päev. Muidugi trenn on “sigaraske” (kas sellist sõna üldse olemas on?) aga see suurepärane enesetunne peale trenni ongi see, millest paljud aru ei saa, et miks ma sõidan edasi-tagasi 3h ning teen trenni 1,5h – see tasub end ära, see sõitmine ja pingutamine.

Pühapäev kerge rahulik sörk 70 minutit, venitused.

 

Sul on laupäev vaba ja ei tea mida ette võtta? Tule Nõmmele kella 10ks ja teeme kõik koos ühe hea trenni ja ikka suurepärase treeneri Evelin Taltsiga. (kokku saame kell 10 ja Nõmme turu silla peal).

DSC_0549

 

Advertisements

Lisa kommentaar

Kommenteerimiseks palun logi sisse, kasutades üht neist võimalustest:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s