Treenin Barcelona maratoniks. 3 nädal.

Inimene on nii jäärapäine – räägime minust. Kui ma tunnen end natukene kehvasti ja tunne on, et hakkan haigeks jääma siis mida teen mina? Muidugi jooksen edasi jooksukava järgi. Varem või hiljem maksab see kätte (loe seda Treenin….. 4 nädal).

Esmaspäev kerge jooks 60 minutit, 10 x 30m erinevaid jooksuharjutusi, 5x50m kiirendused.  75 minutit madala pulsiga jooksu.

Teisipäev 40 minutit rahulikku jooksu ja 30 minutit kogu kehale harjutused ( käed, kere, kõht, selg), võimlemis- ja venitusharjutused.  52 minutit madala pulsiga jooksu.

Kolmapäev sörk 10minutit. Võimle, 10 x 30 meetrit erinevaid jooksuharjutusi. Jookse maastikul nii, et 1 kilomeeter kiiremas tempos (kuni 165 pulsiga) ja 500 meetrit väga aeglaselt (135 pulsiga). Seda vaja teha 3 seeriat. 5 x 100m ja 5 x 50m kiirendused. Lõdvestusjooks.

Neljapäev puhkepäev.

Reede 1h 50min aeglane rahulik jooks 140 pulsiga. Keskmine pulss 144 ja kokku 12,70 kilomeetrit.

Laupäev puhkepäev

Pühapäev kerge jooks 15 minutit. 40 minuti sörki sees tee kiirendused:

1x400m, 1x300m, 1x200m, 4x100m, 6x50m. Ära tee samas järjekorras vaid lühemad ja pikemad kiirendused läbisegi, vahepealne jooks väga aeglane (135 pulsiga). Pärast sörgi 10 minutit peale, venita.

 

Selline nädal “teen, mida tahan” pole üldse hea nädal. Tervis vedas alt ja vaja oli midagi ikka ära teha. Selle asemel, et puhata ja haigusest võitu saada. Inimene pidi terve elu õppima, vaatame.

 

DSC_0529

Advertisements

Lisa kommentaar

Kommenteerimiseks palun logi sisse, kasutades üht neist võimalustest:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s