Treenin Barcelona maratoniks. 4 nädal.

See blogipostitus ei tulnud üldse selline, milline nägi välja jooksukava tegelikult. Miks? Mulle andis juba eelmine nädal keha märku, et aeg oleks puhata ja tõmmata jooksmised natukenegi kokkupoole. Kui Sa oled harjunud tegema kõike ja tegema kõike kas jutti või lausa korraga siis ongi raske võtta aeg maha. Ausalt on! Paar jooksu ja siis kõik, jäin haigeks. Ja esimest korda ma ei jooksnud, ei läinud haigena jooksma.

Esmaspäev puhkepäev.

Teisipäev rahulik sörk 30 minutit kuni 140 pulsiga. 30 minutit jõuharjutusi kogu kehale, venitused.  40 minutit rahulikku jooksu madala pulsiga.

Kolmapäev 15 minutit jooksu pulsiga 135, 15 minutit jooksu pulsiga 145, 15 minutit jooksu pulsiga 155, 15 minutit jooksu pulsiga 165-170, sörk 10 minutit, venitused. Haige.

Neljapäev puhkus. Haige.

Reede 75 minutit aeglast sörki, kiirendused 5 x 50m, venitused.   Haige.

Laupäev Nõmmel trenn.  Haige.

Pühapäev 2 tundi 135-145 pulsiga jooksu. Haige

DSC_0536

 

Advertisements

Lisa kommentaar

Kommenteerimiseks palun logi sisse, kasutades üht neist võimalustest:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s