Treenin Barcelona maratoniks. 5 nädal.

Vahet ei ole, mis eesmärgi Sa endale seadnud oled, tähtis on see, et Sa selle eesmärgi saavutatud saaksid.

Ma ei lähe Barcelona maratonile mingit aega jooksma, ma lähen jooksma ja puhkama. Eesmärk on joosta ära see 42,2 kilomeetrit ilma igasuguse ette planeeritud ajaga.

Esmaspäev puhkepäev.

Teisipäev rahulik jooks 40 minutit, võimle ja venita.’

Kolmapäev kerge sörk 50 minutit 140 pulsiga, jooksu vahele tee 10 x 100 meetrit natuke kiirema tempoga lõike.

Neljapäev puhkepäev.

Reede 50min rahuliku tempoga 140 pulsiga kerge jooks.

Laupäev Nõmmel trenn. Mu lemmikult rasked trepid olid kavas. Ühe jalaga trepist üles, teise jalaga, koos jalgadega, trepist jooks, tõusud ja lõpetuseks sörk liivamäel. Märksõnaks oli “igatepidi trepid”.

Sa võid olla nii läbi nendest treppidest aga kui treener koguaeg jälgib siis tuleb küll üle huule lause “polegi hull” või “ma pole üldse väsinud”. Keda ma sellega petan :D. Terve nädala maksimum pingutus tulebki Nõmme trennis.

trepp

Pühapäev 30 minutit rahulikku sörki ja 20 minutit jõuharjutusi, venitused. Vaid sörk sai tehtud, muu jäi tegemata.

„Sa oled kaotaja alles siis, kui sa lõpetad üritamise.“

 

Advertisements

Lisa kommentaar

Kommenteerimiseks palun logi sisse, kasutades üht neist võimalustest:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s