Eine esmaspäev

Olen juba nädalakese jälginud Erik Orgu toitumiskava. Kirjutan uuesti lahti, et miks mulle oli JÄLLE vaja seda toitumiskava. Tegelikult polnudki aga oli paar suurt aga. Ma polnud päris kindel, et kas ma oma päevase aktiivsuse juures söön ikka nii palju, kui pean.

Kuna toitumiskava on tehtud just sinu andmeid arvestades (+ aktiivsus) siis toon välja oma esmaspäevase toitumiskava (+ õun õhtul) pildis ja kirjeldan ka aga koguseid ma ei lisa. See poleks aus nii minu, sinu kui ka toitumiskava koostaja suhtes.

Hommikusöök:

hommik

Praeõun kohupiimaga

  • õun
  • ricotta kohupiim
  • mesi
  • kaneel

Nii hea kooslus ja nii hea magus amps hommikuks. Üks lemmikutest (lemmikuid on veel päris palju.

Lõuna:

lõuna

Kala sidruniriisiga

  • pangafilee
  • kurk
  • valge riis
  • vahukoor
  • kookosrasv
  • ürdisool
  • till
  • sool
  • sidruk

Tohutult maitsev kogu kraam aga selle söögiga läks mul küll kõht väga kiiresti tühjaks.

Õhtu:

õhtu

Sealiha küpsetatud õunaga

  • sea kaelakarbonaad
  • õun
  • redis
  • kurk
  • hapukoor
  • peakapsas
  • kookosrasv
  • sool
  • paprikapulber
  • mesi

Vahepala

  • õun

Ja enne magama minekut söön ma iga päev ühe õuna ära.

 

See postitus on ka neile, et kes mõtlevad sellele, et toitumiskava kujutab end vaid porgandi ja kapsa närimist. Kaugeltki pole nii. Ja samuti on see postitus ka neile, et kes otsivad endale toitumiskava. Olen varem teinud postituse oma mustmiljon toitumiskavast ja sellest saad lugeda SIIT .

 

2 kommentaari “Eine esmaspäev

  1. Kuidas Orgu kavaga muidu on – kas see sisaldab palju retsepte, mille jaoks on praeahju vaja? Ma olen nii pikalt mõelnud tellida, aga mul pole praeahju ja ilmselt saan selle alles lähima paari kuu jooksul, kui ära kolinud olen. Aga nii tahaks toitumiskava tellida. Ja muidugi veel liha osas, siis kas seal saab koostisained välja ka vahetada? Ma mõtlen, et kui ma lihast söön ainult kana ja punast kala, aga nagu ma praegu nägin, siis siin oli kasutusel sealiha ja valge kala.

    Meeldib

    1. Saad hakkama ka ilma ahjuta. Koostisaineid saad vahetada. Ma sööks lõhest tehtud toitu aga kahjuks mul siin ligidal pole lõhet võtta. Olen jälginud kava nädalakese ja mulle see sobib. Proovi Sina ka 😊

      Meeldib

Lisa kommentaar